[ LUGOS ] callback

Boris Benko Boris.Benko na telekom.si
Pet Feb 6 15:24:27 CET 1998

Matjaz Terpin wrote:

> Dodajam se malo teoretiziranja:
>
> Moja (utopicna?) ideja je nekako taksna:
>
>    Modem bi bilo treba nastaviti tako, da Wintendo ne bi
>    zaznal, da je zveza prekinjena, ampak bi kar cakal, ta cas
>    pa bi linux poklical nazaj, modem bi se oglasil in zadeva bi bila
>    resena. V dial-in scriptu bi bile pac zadeve podvojene.
>
> Se kdo spozna na modeme?

Kako to, da dial back z NTji gre, z Linuxom pa ne? Kaj 95tko preprica,
da tudi ko NT prekinezvezo, da bi poklical nazaj, potrpezljivo caka na
klic. Pri linuxu pa javi neuspesna zveza...

To bi se jaz spraseval...

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si

Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org

Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676