[ LUGOS ] svgalib

polz polz na writeme.com
Tor Feb 10 16:20:06 CET 1998

On Mon, 09 Feb 1998, Blaz Podrzaj wrote:
>Yo!
>Ko zalaufam neko zadevo, ki naj bi uporabljala svgalib mi izpise:
>svgalib: Cannot get I/O permissions.
>
>Hmm... ce zadevo pozenem kot root, dela.
>Naj mi nekdo pove kaj moram naredit (pa ne da se mi zdaj brat en svezen
>man strani, ker je to ena lame finta)...
Ti si lame ce jih ne beres ..
Sicer moras pa kot root napisati chmod +s quake2
Seveda lahko potem, kar se tice varnosti sistema in neusuvanju linuxa naredis
harakiri. Mnogo bolj ti priporocam uporabo X, ki so za odtenek manj samomorilski
od svgalib-a.
>Pa se nekaj... Kako naj zadevo pripravim da bo delala na vecji
resoluciji >od 320x200. V libvga.config sem prekopiral zadeve iz XF86Config
(tako kot >pise v dokumentaciji) pa ne pomaga.

>Ce koga res zanima kaj hocem pognat je to Quake2...
Resolucijo nastimas v Kvaki sami.

Dodatne informacije o seznamu Starilist