[ LUGOS ] KDE

Edi Suc edis na radiostudent.si
Čet Feb 12 09:41:51 CET 1998

On Thu, 12 Feb 1998, Blaz Podrzaj wrote:

> Ja, to je jasno. No za stos poizkusi se gd.tuwien.ac.at in mi private
> poslji rezultat :) Je pa tudi to, da KDE na sunsite ne pride takoj ob
> izidu...

Tudi ta je inpresiven. Hitrosti se gibljejo od 100 pa tja do 190 kB/s.
Je pa res, da ko sem testiral tega je bilo gor 24 uporabnikov od max. 80.
Na sonceku v GB pa sem dobival take hotrosti, ko je bilo tudi 130
uporabnikov od 250 max.

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine
e-mail: Edi.Suc na radiostudent.si
        Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si