[ LUGOS ] Debian na notebooka preko PCMCIA

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Feb 26 21:06:29 CET 1998

Howdy!

On Thu, 26 Feb 1998, Ales Casar wrote:

> Kolega bi na enega notebooka rad instaliral Debian-a 1.3.1. Od zunanjih
> vmesnikov ima na voljo disketnik in PCMCIA Ethernet kartico. Dobro, tudi
> serijski port in najbrz se paralelni se najde, samo ne vem, ce bo to kaj
> pomagalo. Instalaciji preko disket bi se seveda rad izognil. Se da to
> narediti kako preko te PCMCIA Ethernet kartice?

Svoje case sem se malce igral in sem spravil na eno disketo priblizno
2,8Mb velik komprimiran FS, ki ga je potem kernel (nalozen z druge oz.
0-te diskete) nalozil v RAMdisk. Mogoce bi se tako dalo? Vzames torej
instalacijsko disketo (tisto, s katere se nalagajodriverji in podobna
solata), ji dodas driverje za PCMCIA, spremenis rc skripte, komprimiras,

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist