[ LUGOS ] RPM paketi

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Tor Feb 10 19:06:21 CET 1998

Zdravo!

Najprej se ti zahvaljujem za tvoje izcrpne odgovore. Marsikaj si mi
razjasnil.

> uporabljas PCja, baziranega na IA32, bos raje iskal pakete z imenom
> xy.i386.rpm namesto xy.src.rpm, saj so to ze prevedeni paketi.

A lahko kdo pove kaj o IA32?

> Ne zagaj veje, na kateri sedis. Ce ne ves, na kateri veji sedis, ne
> zagaj.

To je sicer lep rek, samo to potem pomeni, da marsikaj ne morem
instalirati in uporabljati. Sistem brez uporabnega software-a pa mi ni
prevec od pomoci :-)

hvala se enkrat,

			bobo
| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 63 482-129         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist