[ LUGOS ] callback

Boris Benko Boris.Benko na telekom.si
Pet Feb 6 13:01:11 CET 1998

Matjaz Terpin wrote:

> Zdravo!
>
> Je komu ze uspelo postaviti dial-in server na linuxu, ki bi
> uporabil callback za klicanje Wintenda95?

Jaz sem poskusal to tik ko so prisli Windowsi 95 ven. Pa mi ni uspelo,
ker je racunalnik
javil, da zveza ni bila uspesno vzpostavljena. Problem je bil ta, da ko
je RAS server
spustil linijo, da bi poklical nazaj, so win 95 javili napako... Potem
vec nisem poskusal.

Sigurno pa to mora iti, ker sem videl RAS na windowsih NT, kjer si lahko
navedel, da je zveza
dial back in se windowsi niso bunili...

ALi se NT on 95 menita kaj, kar se UNIX in 95 ne?

Javi, ce kaj ugotovis.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si

Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org

Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676