[ LUGOS ] ls, rpm in podobno

Dragan Nedeljkovic Dragan.Nedeljkovic na usa.net
Ned Feb 22 09:26:32 CET 1998

Stvari, ki mi jih v Linuxu se ni uspelo narediti:
Kako bi dobil isti rezultat kot pri DOS-u, ce naredim (v root-u) DIR /S
*.txt

Najblizje resitvi je
ls -R
Nazalost pa ls ne pozna "patterna", ki bi rad, da mi ga izpise. V
nadaljevanju, bi se rad, da mi sesteje dolzine teh vseh izpisanih .txt
datotek. Is it to much to ask?

Druga stvar, npr. program mi noce delati, sporoca, da rabi neko
knjiznico, npr. libXmu.so.0 (ime ni vazno), jaz vem, da jo imam nekje na
CD-ju, v enem .rpm paketu, samo kako najti pravega? Na Debianu je to
dobro reseno s Contents datoteko...
Najblizje resitvi je da grem v RPMS direktorij in napisem

rpm -qpli *>/usr/local/Contents

Tako dobim vse datoteke, ki jih vsebujejo .rpm paketi v RPMS
direktoriju, problem je v tem, da to niso vsi .rpm-ji. Le te so
raztreseni po celem CD-ju.
Kako bi naredil seznam vseh datotek, ki jih vsebujejo vsi rpm-ji na
CD-ju.

Skratka, ce posplosim problem:
Iscem neko knjiznico, ki jo vsebuje nek rpm paket nekje na CD-ju. Kako
jo najti v cim krajsem casu.

Pozdrav,
 Dragan

Dodatne informacije o seznamu Starilist