[ LUGOS ] [rahlo OFF-TOPIC] Turbo switch ???

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Feb 16 17:59:45 CET 1998

Howdy!

On Mon, 16 Feb 1998, Ales Horvat wrote:

> Bogomips je odvisen od tipa procesorja. Torej, glede na tip se stevilka
> pomnozi s konstanto. Ce linux ni pravilno zaznal procesorja je lahko ta
> stevilka cisto mimo in sistem je "pravilno" hiter.

Ne, kernel nicesar ne mnozi. Kernel samo sesteje, kolikokrat se ena
trivialna zanka izvede v sekundi. Ta se pa res razlicno hitro izvaja glede
na tip procesorja. Ampak za dolocen tip procesorja je pa 'pravilna'
stevilka kar pomembna.

Ker je bila debata o Cyrixih 6x86, lahko tudi jaz pristavim svoj loncek
(ker imam tudi jaz masino s takim 'srckom'). Za vse Cyrixe velja, da je
stevilo BOGOmipsov enako hitrosti v MHz. Moja je 120MHz (150+) in mi redno
javi

/\/\/\/\/\/\
processor       : 0
cpu             : 586
model           : 6x86
vendor_id       : CyrixInstead
stepping        : 2.5
fdiv_bug        : no
hlt_bug         : no
f00f_bug        : no
fpu             : yes
fpu_exception   : yes
cpuid           : yes
wp              : yes
flags           : fpu
bogomips        : 120.01
/\/\/\/\/\/\

No, pravzaprav ne cisto vedno. Dokler sem imel na plosci samo 256k cacha,
mi je obcasno javil tudi ~50 BOGOmipsov. Odkar imam 512k cacha, mi niti
enkrat ni javil drugace kot je zgoraj.

Cisto mimogrede: jaz sicer ne vem, kako BIOS ugotovi, kako hiter procesor
ima na plosci, ampak cisto mozno, da na podoben nacin kot je merjenje
BOGOmipsov.

> Mislim, da je bilo ze 1e6 krat omenjeno, da bogomips v NOBENEM pogledu
> ni za primerjavo hitrosti. Je pac ena stevilka, ki lepo izgleda ob
> bootu. :)

Eeee ... pa se droben tisk je tam nekje: ce cifra ni vedno vsaj priblizno
enaka, potem znajo biti tezave. Ali pa, ce cifra ni podobna tisti, ki jo
dobijo drugi z enakim procesorjem.

Neprimerljivost se nanasa na primerjave med razlicnimi tipi procesorjev.

Mogoce si pa poglej BOGOmips-Minihowto ... tam je zbranih kar nekaj
stevilk.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist