[ LUGOS ] [LUGOS]ppp in mtu

Tomaz Ficko mirko.ficko na uni-mb.si
Čet Feb 26 17:47:37 CET 1998

Na internet se povezujem preko Arnesa. Pri tem uporabljam dve telefonski
stevilki.
Zelim si spremeniti mtu vendar mi nekako ne uspeva. Na eni tel. stevilki
je mtu vedno 296 ne glede na to kaj vpisem v /etc/ppp/options. Stvar je
v tem da se skripti, ki ju uporabljam za povezoanje razlikujeta samo v
tel. stevilki. Uporabljam chat 1.9 in pppd 2.2.0f. Zanima me tudi ali
kdo ve kako optimirati hitrost internet dostopa v Linux-u, pri tem
mislim na vrednosti mtu, mru ,mss, windov itd. V W95 uporabljam
programcek MTUSpeed, ki spremeni vrednosti v registru. Ne verjamem da to
v linux-u ne bi slo. Linux je po mojem pravi OS za internet.

lp

Tomaz

--
Prevedel kernel 2.0.33 in bil prijetno presenecen,
vse dela ok celo PnP zvocna kartica. Linux rulz!

Dodatne informacije o seznamu Starilist