[ LUGOS ] fax

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Čet Feb 19 13:48:01 CET 1998

Jernej Horvat wrote:

> Ave.
>
> Se je kdo ze ukvarjal z Hydrafax in posiljanje preko Win* postaj ?
> WinFlex (vsaj verzija, ki sem jo jaz nasel) je zelo "okoren".
>
> Trenutno uporabljam mgetty za sprejem, AMPAK g3 datotek v katere shrani
> fax ne morem niti tiskati niti dalje obdelovati (gif). Any ideas ?

Zraven k mgettyju je svojcas prisel program, ki gi g3 konvertira, da jih
lahko direktno tiskas,jaz sem to uspesno naredil za tiskanje na HP laserski
printer, ceprav so bile neke tezave,
ker je izpis bil nekaj zamaknjen.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676