[ LUGOS ] mail, redial, printer

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Čet Feb 26 14:11:07 CET 1998

> [...]
>
> 1.  Ponoci skripta poklice na Inet (to imam ze priblizno
> urejeno), izmenja z mail streznikom posto in zjutraj ko se zbudim me caka
> v mojem lokalnem nabiralniku posta. Potem jo preberem, odgovorim nanjo in
> jo posljem (ne direktno na net). Ponoci se zgodba ponovi in moja posta, ki
> sem jo napisal zjutraj/cez dan/zvecer odpotuje v sirni svet.
> Zanima me torej ce obstaja kaksen enostaven programcek ki to omogoca. Bral
> sem nekaj o sendmailu ampak je mal prekomplicirano za skonfigurirat ker je
> pac single user masina. (kaksne konfiguracijske datoteke ne bi bile odvec)

Tipicno je po postavitvi Linuxa sendmail ali kaj podobnega (za Debian Smail)
ze skonfiguriran. Zadeva tudi deluje tako, da posto spravi, ce nima povezave v
svet. Vse kar moras storiti, je da v /etc/ppp/ip-up spravis ukaz, ki povzroci
da program za posto poskusi vse skupaj poslati ven.

Za sendmail je to /usr/lib/sendmail -q
za qmail to dosezes tako, da qmail-send -u posljes signal ALRM.

Posto bos najlaze pobiral s fetchmailom - tudi tega lahko das kar v ip-up....

> [...]
> sedaj pa lahko printam samo ASCII (npr. iz Emacsa). Ko hocem printat iz
> Netscapea (4.04) mi napise: lpr: connect: No such file or directory jobs
> queued, but cannot start daemon.
>
> 4. Se majhna informacija.
> Ali obstaja moznost, da bi lahko kaksni skupini uporabnikov dovolil
> izvajati mount /mnt/cdrom. Sedaj to dovoli samo ROOTu.
>
> Najlepejsa hvala za vse morebitne odgovore!
>
> bye
> --
> Miha Strohsack
> Faculty of Computer and Information Science

"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important
Matija.Grabnar na arnes.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist