[ LUGOS ] Red Hat

Milan Lesnik milan.lesnik na uni-mb.si
Pet Feb 20 15:32:12 CET 1998

Zdravo

Vzrokov je lahko vec:

1. Naredil si samo Joliet datotecni sistem in ne Rock Ridge (po domace
povedano to pomeni, da so imena pod Unix Like System v notaciji 8.3). Za NT-je
obstaja Unix orodje MKHYBRID, ki zna narediti oba datotecna sistema (sam sem
testiral MKHYBRID na Linuxu, NT-jih in Digitalovem Unixu in edino na NT-jih
zadovoljivo dela). MKHYBRID naredi datoteko na disku, ki jo kasneje zapeces s
pekacem na CD.

2. Imena imenikov (ali celotna struktura) ni pravilna. Mislim da v Copying
pise kaksna naj bi bila:

RedHat
  RPMS
  base
  instimage
  i386

Tudi imena datotek morajo biti pravilna.

3. Zadnji problem je lahko ta, da datoteke nimajo pravilnih bitov (da niso
izvrsilne). MKHYBRID na NT-jih tega ne naredi, zato ga moras popraviti ali pa
ga lahko dobis pri meni (dr-xr-xr-x, -r-xr-xr-x).

Milan
|Milan Lesnik, system manager         |http://www.uni-mb.si/~milan   |
|University Computer Centre, Maribor  |http://www.uni-mb.si/         |
|Tel: +386 62 212 351                 |email: milan.lesnik na uni-mb.si |
|Fax: +386 62 221 068                 |DECMail-Slovenia: rcum::milan |
|    UNIX was not designed to be a secure OS - Sysadmin, June 97     |