[ LUGOS ] KDE

Edi Suc edis na radiostudent.si
Sre Feb 11 22:28:39 CET 1998

On Wed, 11 Feb 1998, David Klasinc wrote:

> Hm, tale najblizji, je lahko zlo relativno... :) Mogoce je najblizji
> mirror po cesti... Ampak a je res najblizji? So res linki tko postavljeni,
> da je Dunaj najblizji? *giggle* To je tko ful funny....

Ce rabite zelo hiter mirror tankajte dol iz ftp://sunsite.fri.uni-lj.si,
ce pa stvari tam ni, je skoraj zagotovo na ftp://sunsite.doc.ic.ac.uk.
Iz tega zadnjega mirrorja meni stvari (na faxu, ka ima optiko) sredi dneva
sibajo s hitrostmi od 150kB/s pa do 200kB/s (ja bajtov, ne bitov)! Ten34
rulz :))

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine
e-mail: Edi.Suc na radiostudent.si
        Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si