[ LUGOS ] patchi

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Čet Feb 26 12:20:08 CET 1998

> Hi !
>
> Naj mi en neki razlozi.
> Ce kdaj dam v linux kak patch a morm res pol pisat tist make config pa
> odgovorit na eno tono vprasanj pa to???
>
> Ne mi sr*t sam to je pa res glupo, no mogoc sem ga pa kje polomu, pomagite.

Ce bos uporabljal make menuconfig, oziroma make xconfig, bos moral
odgovorarjati samo za tista vprasanja, katerih odgovore bos zelel spremeniti.

make clean in recompile bos moral pa vseeno narediti...
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist