[ LUGOS ] Java

Darko Bulat Darko.Bulat na k2.net
Sob Feb 28 14:14:54 CET 1998

Jernej Kovse wrote:

> Trenutno imas prav, vendar samo ce upostevas delo na narrowband povezavi,
> cim pa imas midband ali pa broadband povezavo, pa tudi java deluje

Do sedaj sem slisal le za "voiceband" (300-3400 Hz), "baseband" (npr. 2B1Q)
in "broadband" (npr. ADSL). Prosim pojasni "narrowband" in "midband".

> hitreje. Pa saj prenos je zaenkrat problem cisto pri vsem, ne samo
> pri javi, tudi pri videu in vcasih celo soundu, da ne govorim o tem,
> da vleces kak vecji zip domov s 14400 ali 28800 modemom.

Vsekakor. Nove tehnologije vcasih prehitevajo obstojece zmogljivosti.
Lep primer so X-okna, ki so nastala na BSD UNIXu 4.2, ki je tekel na
VAX ih (npr. VAX 11/780). Tedaj so Xi bili videti prav posastni v pri-
merjavi z zmogljivostmi povprecnih racunalnikov toda pocasi so se
stvari spremenile.

LP
Darko

Dodatne informacije o seznamu Starilist