[ LUGOS ] Kaj je to bz2?

Borut Mrak BorutM na bigfoot.com
Čet Feb 19 11:12:49 CET 1998

andy wrote:

> Kaj je to bz2?
> Kako se razpakira?
> Kako deluje?
>
>                         Andy

hmmm... Read The Fine Material supplied with it.... ;-)

bz2 ali bzip2 je program za arhiviranje, ki stvari zapakira in "zmečka"
nekoliko bolje kot gzip.
Primer: moj /usr/local direktorij
	usr_local.tar		48087040	100%
	usr_local.tar.gz	17708353	36.8%
	usr_local.tar.bz2	16222664	33.7%
in
	bzip2-0.1pl2.tar.gz	322269

33.7/36.8 = 91.6 %

Razlika je očitna. Očitna pa je tudi razlika v hitrosti :-(
V INSTALL filetku sicer pise, da se da nekaj nastavljati optimizacijo za
kompajlanje, ampak jaz tega nisem testiral. Ne bi imel ravno rad
kaksnega pokvarjenega arhiva. Sicer pa stvar uporabljam samo za
razpakiranje stvari z neta.

Bye,

Borut

P.S.: A mi lahko kdo poslje zadnje tri freshmeat newslettre, sem imel
probleme s posto in sem moral vse pobrisat, preden sem prebral.

Dodatne informacije o seznamu Starilist