[ LUGOS ] resolv.conf v WIN95

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Sob Feb 28 13:58:24 CET 1998

On Fri, 27 Feb 1998, polz wrote:

> Ravno danes smo postavili mrezo, v kateri st 2 win95 in 1 linux masina.
> Problem imamo pa tale:
> V linuxu imamo resolv.conf. Kako naj widows masinama povem, kako je kateri ime ?
> Vem sicer, da ne gre za Linuxarsko vprasanje ampak tole utegne mogoce zanimati
> se koga, ki bi postavljal mrezo s sosedi.
Hmm ne vem ce je tole vprasanje za resolv.conf, razen ce poganjas named na
linux masini. Jaz sem problem resil tako, da sem napisal za localnet
/etc/hosts, potem pa tudi v win95 masinah obstaja en file, mislim da
windows\hosts, kamor vpisujes podobne podatke. Najlepse je da imas local
network kot 192.168.1.0, ker je tako definirano v nevemkatermeze rfcju.
Tako sigurno ne bos dozivel da bi kdo videl 2 masini z istim IP naslovom.
Za format hosts ajla v windowsih poglej hosts.sam v istem direktoriju.

Zdaj pa se eno podvprasanje, diskless masina se mi boota z nfs. Najbol
perec problem predstavlja to, da ne vem kako exportat root, da bodo device
fajli delovali kot je treba. Ko hoce login ali kdor ze to dela nekaj
poceti z /dev/tty1 rece samo Bad file number in potem se lahko se enkrat
poskusis logirat. Poskusil sem s tistim no_root_squash, pa ne dela nic
bolje.

Root za client masino je v /home/term, tam ima ene 5 mega binaryjev (ce
kdo ve kako to zlinkat na tiste ki so v / naj kar pove), proc, ki ga noce
mountat, in var, usr in tisto sharo, kjer so fajli ki ne morejo
soobstajati na rootu sistemu ko masina laufa (recimo proc ali pa var, kjer
bi ob bootu nfs client hotel pobrisat vse lock fajle in wtmp ipd.)
A moram dat kasne posebne uid/gide na ta cel direktorij, al je finta v
/etc/exports ali celo kje drugje?

lp,

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist