[ LUGOS ] Mirror ali scripte v FTP clientu

andy andy na here.ml.org
Sre Feb 11 15:07:20 CET 1998

Heja!

Torej od zacetka.
Obstaja masina a:

	[ a (telnet acc/linux) /home/me ]

Potem je pa nekaj masin recimo b c d:

	[ b (ftp acc/ne poznamo sistema) /u/me ]
	[ c (ftp acc/ne poznamo sistema) /users/razred/me ]
	[ d (ftp acc/ne poznamo sistema) /httpd/htdocs/me ]

Sedaj pa bi rad da bi bilo na vsh serverjih v direktoriju .../me ista
vsebina. Stvar pa mora biti avtomatizirana. Pa se to povdarjam, da se na
racunalnikih b, c, d ne da poganjati programov. Torej vse kar bomo
naredili lahko naredimo na a. Stvar v .../me je hierarhicna recimo:

.../me:
software:
-shareware
-freware
-publicdomain
text
-public
-anoun.
music
-mid
-info

Ok sedaj pa koncno vprasanje. Kako bi stvar naredil? Ce obstaja program
za to, kje bi ga dobil? Ce bi naredil to v FTP clientu, primer
scripte...
Dajte se malo razpisati!

					Andy

Dodatne informacije o seznamu Starilist