[ LUGOS ] SOffice?

Igor Zaverski igor.zaverski na izum.si
Čet Feb 26 09:20:41 CET 1998

Stancevic Dragan wrote:

> Naj mi negdo pove kaki so kaj parametri pri instalaciji Star Offica?
>
> Mal sm se ze navelical da mi setup sporoca invalid argumet at token I
> expecting ie File..

 Tudi meni se to dogaja.

Morda je kriva knjiznica libc. V navodilh za StarOffice pravijo. da
rabis libc rel. 5.4.22. Jaz imam RedHat 4.1 distribucijo, kjer je libc
5.3.12. Pogledal sem tudi v RedHat 5.0, vendar je tudi tam samo libc
5.3.12. Sam si ne mislim upgradat na 5.4.22, saj je zgleda potem treba
prekompajlat pol sistema-oslarija, pa tudi do 5.4.22 sem skepticen, saj
ce bi bila ta knjiznica ta prava, bi bila vkljucena v RedHat 5.0 namesto
5.3.12. Zgleda je s to libc na linuxu pravi kaos.

          L.P.
                 Igorz

Dodatne informacije o seznamu Starilist