[ LUGOS ] X11, Xt & Xm

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Feb 26 08:17:50 CET 1998

Howdy!

On Thu, 26 Feb 1998, Marko Hrastovec wrote:

> Nekoc sem ze nekaj progamiral za Xwindows na IBM-ovih AIX masinah. Zdaj pa bi
> rad to pocel na Linuxu. Kje bi dobil knjiznice X11 in Xt? Ne bi pa se nic branil, ce
> bi mi kdo lahko zrihtal tudi Xm (Motif).

Ce poganjas X-e, potem sta X11 in Xt definitivno zraven. Druga tezava je,
ali imas tudi ustrezne header fajle. Ampak po moje jih tudi imas. Pri
meni:

  /usr/X11R6/lib/libX11.so
  /usr/X11R6/lib/libXt.so
  /usr/X11R6/include/X11/X.h

Kar se pa Motifa tice, je pa stvar malo drugacna. Moras ga namrec kupit.
Red Hat tudi prodaja eno implementacijo, jaz pa sem kupil Motif pri Metro
(http://www.metro.com/)

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist