[ LUGOS ] scape question & scape tip

Crt Jakhel crt na dergan.si
Ned Feb 15 07:35:19 CET 1998

navigator 4.04 standalone (i.e. brez maila etc, kot da ni ze oklescen
dovolj velik) mi na straneh, kjer ima naloziti recimo nekje nad 20 K
teksta, ZELO rad zmrzne. zadnja varianta (4.04.something, iz januarja 98)
je sicer bistveno boljsa, a se ji to vseeno se zgodi, ceprav bolj
selektivno (recimo najraje v primerih, ko je hkrati odprtih vec
browserskih oken). s 3.x na isti masini ni problemov.

je to neka posebnost moje masine (linux .33, P 133, 32 Mb) ali ima kdo
podobne probleme? ce ima, ali in kako jih je resil?

a propos scape se zanimivost: http://www.fortify.net (128-bitna zascita
tudi za neameriske uporabnike, zastonj, v bistvu patch za export grade
scape, ki rutine vsebuje, ima pa disablane; deluje od 3.x dalje). enjoy.

Crt Jakhel                crt.jakhel na dergan.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist