[ LUGOS ] Java

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sob Feb 28 10:43:48 CET 1998

On Sat, 28 Feb 1998, Milan Gabor wrote:

> Fora Jave pa je v tem da write once, run anywhere oz. prenosljivost med
> OS. Sicer  pa to tudi vedno ni res, saj UI zgleda malo drugace na WIN$ih
> in pa Unixih. Java je jezik misljen najprej za toasterje, male
> elektricne naprave ( embedded systems) toda je razvoj WEBa prispeval k
> temu, da je postal jezik mreze.

 Firbec me matra predvsem zato, ker nekako ne vidim poante da vsak
uporabnik prenasa 500K+ dolge applete, ki na koncu ne naredijo nic
pametnega kot en lousy hello world. Po vrhu vsega skupaj se mi zdi, da so
Java programi resource hogi in vsaj ko sem gledal malo na spodobni masini
kjer so laufali win95, je disk ribal ko zmesan na linuxu je bilo malo
boljse pa ne prav dosti.

 Kar se prenosljivosti tice, bi rekel da je vse skupaj nekako tko kvazi...
Njaprej kot si ze omenil, GUI, potem pa se vse te novotarije, ki se jih
gre M$, pa vsaka malo vecja firma in potem se vlacijo po sodiscih, namesto
da bi nardili nekaj porabnega...

 Jaz bom se vedno prisegal na server side programe, cgi, shtml, php in
podobne... much better! :)

 Sicer je pa sploh ze zalostno to kar so naredili iz HTMLja, ki je zdaj
vse drugo smao tisto ne za kaj je bil narejen,... bljak...

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist