[ LUGOS ] KDE

marko.samastur na marvin.fmf.uni-lj.si marko.samastur na marvin.fmf.uni-lj.si
Sre Feb 11 14:30:02 CET 1998

Zdravo,

> Vsaj kar jaz spremljam KDE mailing liste, v Sloveniji se ni mirrorja, bi
> ga pa jaz postavil, ce ga ne bo noben drug.

Naceloma bi bilo dobro, ce bi ga nekdo. Na kaksen link bi ga lahko spravil?

> Kar se pa tice prevajanja KDE-ja v Slovenscino sem pa zelo zaskrbljen,
> saj so nas prehiteli ze Hrvatje. Torej, kdor zadevo prevaja (mislim, da
> se je pred nekaj casa o tem tukaj govorilo), naj se malo poveze, da se
> bo kaj premaknilo...

Sicer nisem vedel, da je prevajanje sport in da tekmujemo z nekom, pa nic
zato ;) Bom pa tole nekoliko pokomentiral (ce ze ne zaradi drugega pa zato,
ker sem pred casom sam tezil zaradi tega).
Torej zadeva se ne prevaja (vsaj kolikor je meni znano), je pa bilo ze nekaj
prevedenega. Sam sem trenutno prevec zaposlen s tem, da bi razvozlal SGML in
zapis nasih crk v njem (ja res je, se vedno nisem "skuzil") in preden se ne
bom prebil skozi to (kar upam, da bo nekje do konca meseca), se ne dotaknem
nicesar drugega (ker pac nimam vec casa). Sicer pa nobeden nikomur ne brani,
da ne bi organiziral skupnega napora (zadeva je preglomazna, da bi to pocel
en sam) in ce je nihce drug ne bo, bom poskusal to spet sam (vendar kot receno
sele potem, ko bom prisel skozi SGML).
Sicer pa, mailing lista lugos-slo obstaja (in nekaj ljudi je ze prijavljenih
na njej) in vsi ste (ponovno) vabljeni, da namenite nekaj malega vasega
dragocenega casa za dobro idejo (no, ce ze ravno novacim, naj omenim, da
obstaja tudi lugos-help, kamor ste tudi vabljeni). Je pa res, da je lista
(pravzaprav obe) namenjena le tistim, ki imajo namen vsaj kaj malega
ustvarjalnega prispevati.
Ni pa lugos-slo namenjen le prevajanju KDE, tako da se lahko (celo zazeljeno
je) oglasijo tudi tisti, ki bi slovenili kaksen drug program.

Lep pozdrav,

	Marko Samastur

Dodatne informacije o seznamu Starilist