[ LUGOS ] Modem

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Sob Feb 14 12:36:02 CET 1998

[Snip All]
Pravzaprav je to tudi vprasanje, kaj se dogaja. Od leta 1991 do lani sem
normalno delal z 28.800, kljub dvojcku. Potem pa lepega dne ni signala in
od soseda klicem na 977. Naslednji dan je signal. Ampak takrat sem 14 dni
brez modema in nic ne opazim. Ko dobim modem, klicem naokoli, pa nikamor
ne pridem. ni srece ne z 9.600, ne z 14.400, kaj sele 28.800 ali 33.600.
Nato pa mi na 080-8080 po 20 minutnem pogovoru zaupajo, da so me
prestavili na PCM ter da naj, ce rabim boljso linijo napisem zahtevek. To
se res in je OK priblizno en mesec. Nato spet en dan ni signala od
naslednjega dne pa stvari delujejo tako kot je. Enkrat dela, drugic ne.

Dobil sem tudi pismo od Telekoma, da je nas prikljucek ze na "fizicnem
vodu". To naj bi pomenilo, da nimam PCM. Sem pa nato govoril s clovekom,
ki mi je odpisal. Kaj veliko se nisva zmenila, v prvem poskusu je odlozil
slusalko tako da kaj dlje od tega, da se predstavim nisem prisel. No, v
drugo sem pa izvedel, da so te stvari tajnost in da se z mano ne more
pogovarjati o tem.

Kar se pa modema tice, Zoom-a sem prodal, USR sem tudi prodal, sedaj pa
poganjam sposojenega Zyxla U-1496E, 14.400.

b.

Bostjan Strumbelj		     NeXTmail & MIMEmail
Slovenija
e-mail: jan na delo.si  &  Bostjan.Strumbelj na kiss.uni-lj.si