[ LUGOS ] PPP server

Hob hob na phobos.fov.uni-mb.si
Tor Feb 10 14:14:16 CET 1998

Ziv!

Vidm da same neumne mlatite okrog, pa da ne bo tko dolgcas me zanima
tole:
Tisti med vami ki imate PPP server konfiguriran na linux masini, s cim
ste zadevo postavili in kaj uporabljate za analiziranje logov.
jaz imam trenutno postavljeno

modem - cyclades multiport - mgetty - pppd (auth, loging, proxyarp..)

Problem je v tem da pri trenutni konfiguraciji za avtorizacijo poskrbi
pppd, ki nima nobenih moznosti da bi recimo userja spustil gor samo tolk
casa dnevno/mesecno... Ali pa da je user lahko na PPPju maksimalno 1uro,
pol ga pa avtomaticno skida dol, pa podobne administrativne zadeve.

Ce ohranim trenutno konfiguracijo se mi zdi najlazji nacin da recimo mecem
userje dol z dodatnim demonom, ki kontrolira in po potrebi ubija pppd.

No razpisite se ;)

Hob

Dodatne informacije o seznamu Starilist