[ LUGOS ] StarOffice 4.0

Darko Bulat Darko.Bulat na k2.net
Pet Feb 20 13:28:53 CET 1998

Andrej Presern wrote:

> A lahko mogoce kdo, ki je uporabljal 3.1 naredi kako kratko primerjavo s
> to zadevo? (look and feel, bugi, koliko casa se nalaga..;)

Sicer nisem uporabljal 3.1, toda 4.0 se mi zdi zelo uporaben izdelek.
Instalacija zahteva cca. 110 MB, zacasno tudi do 150 MB in je bila koncana
v kaksni minuti do dve (seveda, to je odvisno od zmogljivosti racunalnika).
Nalaga se sorazmerno hitro, ceprav zadevo nisem poganjal na konzoli ampak
prek X serverja (emulacija X-serverja na PCu).
SO je na videz zelo podoben programom v Microsoft okolju, tako da je pravzaprav
neke vrsti mesanica Internet Explorerja (4.0), ker ma znotraj Offica tudi
WWW browser (ne vem, ce je ze 3.1 to imel) in standardnega paketa MS Office.
Ceprav sem imel nekaj problemov z fonti, verjamem, da se bi tudi to dalo
odpraviti.
Za konec, tudi deinstalacija se opravi zelo hitro in ucinkovito v manj kot
pol minute.. :)

LP
Darko

Dodatne informacije o seznamu Starilist