[ LUGOS ] Cenik za postavitev linuxa... Offtopic?

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Čet Feb 26 03:12:26 CET 1998

In enako tudi tukaj:) Morda sploh ne bi bilo tako slabo, ce bi malo
utrujali listi:)

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si
PGP public key: http://luna.s-gimsen.lj.edus.si/~andrejp/key.asc

Dodatne informacije o seznamu Starilist