[ LUGOS ] Printer & driverji

Frenk Zavasnik fz na etm.l-sol.si
Tor Feb 10 11:43:53 CET 1998

Matjaz Vrecar wrote:

> Ja vidim da bo... sam tole poglej - ce lahka to resijo pod windowsi
> (programsko) pol bi se moglo dat tud pod drugimi sistemi?! A ni tako?

Tezka bo. Takile printerji namrec uporabljajo kar precej interne winsuck
zadeve (GDI=Graphical device interface), ki bi se jih verjetno dalo
napisat (ali pa tudi ne), pravega smisla pa ne vidim. To bi bil nekako
tak projekt, kot je GGI, se pravi kar precejsnja stvar in mocno dvomim,
da bi se splacalo kaj takega delat zaradi npr. nekaj printerjev... Moj
nasvet - zamenjaj printer.

Dodatne informacije o seznamu Starilist