[ LUGOS ] hmm... Off-Topic?

Gorazd Bozic Gorazd.Bozic na arnes.si
Pet Feb 20 11:55:04 CET 1998

casar na uni-mb.si said:

> Tudi jaz imam s SI-CERTom podobne izkusnje. Decembra sem enkrat
> potrosil nekaj ur za izcrpno porocilo o eni seriji vdorov, pa se do
> danes ni nazaj prislo ne bu ne mu. :-(

Ce se prav spomnim, si se takrat direktno menil z administratorjem, na
SI-CERT pa so sli CC-ji. V takem primeru se namrec ne zelimo vmesavati
(ce se dva sistemca menita direktno). Res pa je, da bi bilo koristno
poslati kaksno obvestilo na zacetku o tem, da se SI-CERT ne misli vmesavati,
razen ce tako zelis.

milan.gabor na uni-mb.si said:
>  Pri meni isto, sam jaz ze cakam, vec kot leto in pol.

Ta incident imam zaveden pod stevilko 960902-1826, kmalu po tvojem sporocilu
sem dobil se prijavo tudi od Davida Vrtina in sem naprej komuniciral z njim
in Milanom Lesnikom. Predpostavljal sem, da si zadevo sam predal Davidu.

Obe pripombi pa kazeta na to, da bomo na SI-CERT morali bolj jasno definirati
pravila komuniciranja in "vmesavanja" pri prijavah. Pravila bom objavil na
WWW naslednji mesec. Za nesporazume pa se seveda opravicujem.

LP, Gorazd

PS: Odgovore prosim posiljajte na gorazd.bozic na arnes.si, ker nisem prijavljen
na LUGOS listo.

--
Gorazd Bozic, ARNES SI-CERT * gorazd.bozic na arnes.si        tel:+386 61 125 1515
Jamova 39, 1000 Ljubljana   * http://www.arnes.si/         fax:+386 61 125 5454

Dodatne informacije o seznamu Starilist