[ LUGOS ] XCopyArea

Timotej Ecimovic - Cic cic na fiz.uni-lj.si
Čet Feb 26 02:00:21 CET 1998

> Rad bi, da bi mi XCopyArea znal narisati delno prozorno pixmapo.
> Kako?

Iz mojih zarjavelih Xlib spominov:

XCopyArea uporablja GC, ki ima en element clip-mask. Ta je enoravninski
pixmap (bitmap), ki maskira vsako risanje na ciljni Drawable.

Ampak nisem pa ziher, ce bo dosti, da bos samo to v GCju nastavil,
ker kakor vem deluje na ciljni Drawable iz njegovega izhodisca,
ne pa na source Drawable.
V GCju sta se elementa clip_x_origin in clip_y_origin, ki
ti po mojem pomagata prestaviti izhodisce.
Skratka ce 50x50 pixmap z 50x50 masko kopiras na 100x100 pixmap na
lokacijo 25,25, moras origine nastaviti na 25,25 pa masko
postaviti v GC.

Probaj, nisem popolnoma ziher, ampak po mojem da je nekaj takega.

Cheers,
  Cic

Dodatne informacije o seznamu Starilist