[ LUGOS ] callback

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Feb 20 08:36:28 CET 1998

Howdy!

On Thu, 19 Feb 1998, Ales Casar wrote:

> Jaz sem tocno tako zacel. Najprej malo identifikacije in avtorizacije,
> potem bi pa naj chat scripta dalje opravila svoje. VENDAR je od modema
> (serijskega porta) vedno, ko je le ta prekinil linijo prisel SIGHUP, ki je
> pokoncal moj chat script in iz vsega skupaj ni bilo nic.
>
> Tako sem presel na bolj zmogljivi expect, a je bilo isto. No, v expectu se
> signale da lepo prestreci/ignorirati. Tako sem tisti SIGHUP pac ignoriral,
> ampak glej ga zlomka, v nadaljevanju je expect javil vse sorte read/write
> errorjev pri dostopanju do serijskega porta.
>
> Vidi kdo kaksno resitev iz te HUP zagate?

Jaz imam en dirty hack, ki ni avtomaticen, gre pa takole:
s seyonom (recimo) poklicem masino, se rocno logiram, nato pa pozenem
skripto, ki pocaka eno minuto (recimo), nato pa poklice nazaj in se
zlogira kot PPP user. Verjetno bi lahko to skripto poganjal tudi
avtomaticno.

Sicer pa, ali ni za HUP zagate uporaben 'nohup'?

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist