[ LUGOS ] write in ostale zadeve...

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Tor Feb 10 09:10:15 CET 1998

Banzai!

 A ni utrujajoce, ko se najde kak user in z write tezi drugim nic hudega
slutecim uporabnikom? Hm, meni je... mesg n pomaga ampak kaj ko treba to
vedno tipkat ob vsaki prijavi na masino, pa tko... oz ce das v .XprofileX
moras spet vklapljat, ko kaj nucas...

I say ban the user! :P

 In sem ga... popravil sem write, tako da bere  iz /etc/write.users
uporabnike in tisti, ki so notri ne morejo uporabljat write...

Ok, zdaj pa se ostale zadeve... S celotno zadevo sem izredno zadovoljen,
ker dela rather nifty in zdaj sem dobil fiksno idejo, da bi tko predelal
komplet slackware, ali pa vsaj nekaj stvari... Cilj bi bil, nekako naredit
eno datoteko, kamor bi pisal executable permissions za dolocene programe,
mogoce skupine programov, etc etc... Se komu zdi vredno to pocet? Se
splaca? :) Bi kdo pomagal? :)) V bistvu je dokaj enostavno, samo dosti
dela je z vsem skupaj... :)

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist