[ LUGOS ] Problem z diski - Ignorirajte prejsnje sporocilo!

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Tor Feb 3 17:51:59 CET 1998

On Tue, 3 Feb 1998, Metod Kozelj wrote:
> Hm ja ... vcasih Linuxov fdisk ne naredi pravilnih particij za DOS.

Jaz sem imel tudi tezave s tem...

> Zadnjic enkrat sem moral na eni dual-boot masini vse na novo instalirat
> (disk je skripnil :-} ) in sem particije delal z linuxovim fdiskom.
> Ko sem potem pod dosom formatiral particijo (narejeno pod linuxom za dos),
> je ta povozil del linuxove particije (ki se je zacela tik za dosovo).
> Pomagalo je edino to, da sem pod linuxom pustil prostor in particijo za
> dos naredil z dosovskim fdiskom.

Ja to je najlepse... in najbolj sigurno... oz niti ne... Nikoli ne ves,
kaj bo MS fdisk potem napisal po svoje *grin* Catch 22! ;>

BTW: Zadnjic sem imel neke tezave z windows95, ki se niso hotli 'pobrat'
ce so bili na sekundarnem master kanalu, se mi zdi, da se to dogaja samo z
temi 'ta novimi' windoze OSR2 nisem pa preprican :)

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist