[ LUGOS ] tcl knjiznica

Timotej Ecimovic - Cic cic na fiz.uni-lj.si
Sre Feb 18 17:04:14 CET 1998

Hiya!

> lm   1>&5
> /usr/lib/libtcl.so: undefined reference to `dlerror'
> /usr/lib/libtcl.so: undefined reference to `dlopen'
> /usr/lib/libtcl.so: undefined reference to `dlsym'
>
> Pod /usr/lib je libtcl.so simbolicni link na libtcl7.6.so
>
> Kaj mi je narediti?

Iz verzije tcl7.4 na tcl7.5 so dodali loadable module support.
In za to moras k vsaki zadevi, ki uporablja tcl vecji kot 7.4 prilinkati
zraven knjiznico /lib/libdl.so

Software prav napisan za novejse tclje ima to ze v makefilu (vcasih),
kaksne starejse zadeve pa tega nimajo. Moja resitev pri takih primerih
(to sem reseval nekje 10-15 krat... :(  ) je bila taka, da sem
v koncni Makefile pri linkanju preprosto napisal zraven se -ldl in je
delalo. Ali pa pod LIBRARIES ali LIBRARY_OPTIONS kje dodas to zraven...

Cic

Dodatne informacije o seznamu Starilist