[ LUGOS ] mail, redial, printer

strozi na mindless.com strozi na mindless.com
Sre Feb 25 18:31:18 CET 1998

Racunalnik, gor Linux in par vprasanj.

1. Imam PPP dostop do Ineta in bi si rad skonfiguriral stvar tako, kot sem
jo navajen pod OS/2: Ponoci skripta poklice na Inet (to imam ze priblizno
urejeno), izmenja z mail streznikom posto in zjutraj ko se zbudim me caka
v mojem lokalnem nabiralniku posta. Potem jo preberem, odgovorim nanjo in
jo posljem (ne direktno na net). Ponoci se zgodba ponovi in moja posta, ki
sem jo napisal zjutraj/cez dan/zvecer odpotuje v sirni svet.
Zanima me torej ce obstaja kaksen enostaven programcek ki to omogoca. Bral
sem nekaj o sendmailu ampak je mal prekomplicirano za skonfigurirat ker je
pac single user masina. (kaksne konfiguracijske datoteke ne bi bile odvec)

2. Redial problem. Moja trenutna ppp-on skripta:
pppd connect 'chat -f ~/pppscript' +ua ~/pap defaultroute 38400 /dev/modem
& V pppscript imam kot prvi ABORT definiran BUSY, kot drugi pa NO CARRIER.
Igral sem se nekaj z IF stavki, da bi se stvar, ce bi se koncala z rc 4
vrnila nazaj in ponovno klicala ampak mi ni ravno uspelo. :(
Kako imate to reseno vi? (kaksna skriptica ne bi bila odvec)

3. Printer problem. Ko sem instaliral Red Hat 4.2 mi je na koncu ponudil
izbiro, da konfiguriram printer. To sem naredil (Stylus 800, starejsi),
sedaj pa lahko printam samo ASCII (npr. iz Emacsa). Ko hocem printat iz
Netscapea (4.04) mi napise: lpr: connect: No such file or directory jobs
queued, but cannot start daemon.

4. Se majhna informacija.
Ali obstaja moznost, da bi lahko kaksni skupini uporabnikov dovolil
izvajati mount /mnt/cdrom. Sedaj to dovoli samo ROOTu.

Najlepejsa hvala za vse morebitne odgovore!

bye
Miha Strohsack
Faculty of Computer and Information Science
University of Ljubljana
SLOVENIA
email: strozi na mindless.com