[ LUGOS ] Logi...

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Feb 20 07:19:31 CET 1998

On Thu, 19 Feb 1998, Ales Casar wrote:

> Meni se to (ali vsaj kaj zelo podobnega) pojavlja na eni masini, kjer
> poganjam CLX. Ampak CLX generira vse sorte cudnih sporocil in sem to pac
> tudi pripisal temu. Mogoce pa je le kaj drugega.

Hm, CLX?

 Meni se je to zacelo dogajati potem ko sem instaliral ene security patche
v kernel, kar je se bolj cudno, nikjer v kernel sourcih nisem nasel kode,
ki bi ta log generiral. Tko da se vedno nevem, od kje bi bilo to...

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist