[ LUGOS ] tcl knjiznica

RHS Linux User arso na vitranc.e5.ijs.si
Sre Feb 18 16:31:51 CET 1998

Zdravo!

Imam source nekega paketa in ko zazenem prilozeno configure skripto, se le-ta
ustavi pri:
checking for Tcl library... no
Tcl library path not found in LD_LIBRARY_PATH environment variable
or in -with-tcl=path option.  mview will not compile without this.

Omenjena knjiznica se nahaja pod /usr/lib, kar sem skripti poskusal dopovedati
tudi z opcijo --with-tcl in s spremenljivko LD_LIBRARY_PATH. To mi ni
pomagalo, saj je hec v tem, da skripta tcl knjiznico najde, vendar z njo ni
zadovoljna. Tole je izpisek iz config.log:
configure:1082: cc -o conftest -g -O   conftest.c  -L/usr/X11/lib -ltcl  -lX11
-
lm   1>&5
/usr/lib/libtcl.so: undefined reference to `dlerror'
/usr/lib/libtcl.so: undefined reference to `dlopen'
/usr/lib/libtcl.so: undefined reference to `dlsym'

Pod /usr/lib je libtcl.so simbolicni link na libtcl7.6.so

Kaj mi je narediti?

LP,

arso

Dodatne informacije o seznamu Starilist