[ LUGOS ] PAKA

polz polz na writeme.com
Sre Feb 18 08:02:29 CET 1998

On Tue, 17 Feb 1998, you wrote:
>ej jest mam eno pako, ki sem jo dobu zraven triglava. Mene tud zanima kako
>bi to priključi na nek sistem!!!
>

>al mi lahko kod pove kje bi dobu kej informacij o tiglavu od iskre
>delte!!!
Ves info, ki ga imam jaz, je iz enega staaaaarega Mojega mikra.
Tam pise, da je bila ta zver 1 procesorska in sicer je lahko vsebovala
80286, 68000 ali pa se en cuden procesor.

Za tiste case je bila dokaj revolucionarna, zato me zanima, ce imas "polno"
verzijo, ali pa imas kaksno cudno izvedenko (po moznosti z Z80).

P.S. Kje si doma ? To zadevscino bi si prav rad ogledal (FIRBEC!)

Dodatne informacije o seznamu Starilist