[ LUGOS ] Kloniranje diska

Zlatko Rek zlatko.rek na fs.uni-lj.si
Pet Feb 13 14:46:56 CET 1998

Zdravo,

> Das drugi disk v masino, ga sformatiras in razparticioniras, mountas pod
> linux naredis nekaj kot mkrootfs ali nekaj takega, potem pa skopiras vse
> s tem da moras paziti, da ostanejo permissioni enaki, mislim da opcija
> -p. Potem pa ne pozabi popraviti zapisov v /etc/fstab
>
> To je za ext2, za FAT bi pa moralo delovati:
> 	windows 95: zataraj cel disk in ga raztaraj na drugi disk
> 	dos -6.22: Enostavno skopiraj disk.
>
> Pazi da prej naredis sistem preden to pocnes
> Pazi da  bosta FAT in ext2 na istem mestu (/dev/hda?  -> /dev/hdb?)

Ups! Pozabil sem povedati, da je to notebook. Torej je hkrati na voljo:
en disk, CD ali Floppy drive in mrezna povezava (PCMCIA kartica).

	Zlatko

Dr. Zlatko Rek               |  Phone: +386 61 1771 200
Faculty of Mech. Engineering |         +386 61 1771 150
Lab. for Fl. Dyn. and Therm. |    Fax: +386 61 218 567
Askerceva 6                  | E-mail: zlatko.rek na fs.uni-lj.si
SI-1000 Ljubljana, SLOVENIA  |    WWW: http://www2.ijs.si/~rek