[ LUGOS ] RH 5.0

Edi Suc edis na radiostudent.si
Pon Feb 9 23:02:15 CET 1998

On Thu, 5 Feb 1998, Ciglic Andrej    RDVV wrote:

> ali mi lahko kdo svetuje najugodnejso varianto, kje dobiti RH 5.0.

Najcenejsa se nahaja kar na kakem ftp-ju (ftp://sunsite.fri.uni-lj.si/,
ftp://sunsite.doc.ic.ac.uk/), malo drazja je taka, da ti kolega zapece CD,
se drazja (se zdalec pa ne utopicno draga) pa je ta, da si ga kupis,
denimo pri Mantisu.

lp,
Edi SUC

PS: Za kakega jurja, bi se morda se jaz potrudil in ti ga zapekel na CD.
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine
e-mail: Edi.Suc na radiostudent.si
        Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si