[ LUGOS ] Problem z diski - Ignorirajte prejsnje sporocilo!

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Feb 3 16:36:39 CET 1998

Howdy!

On Tue, 3 Feb 1998, Tomi Malensek wrote:

> [...]

[ snip ]

> Sej dosov fdisk ti sam tezi s tem, samo v mojem primeru si z njim ne
> morem pomagat, ker enostavno nic ne nardi (ne zna?). Isto OS/2 fdisk, s
> katerim sem si ponavadi pomagal, kadar je dosov odrekel poslusnost.
> Ampak Linux-ov pa dela v vsakem primeru :).

Hm ja ... vcasih Linuxov fdisk ne naredi pravilnih particij za DOS.
Zadnjic enkrat sem moral na eni dual-boot masini vse na novo instalirat
(disk je skripnil :-} ) in sem particije delal z linuxovim fdiskom.
Ko sem potem pod dosom formatiral particijo (narejeno pod linuxom za dos),
je ta povozil del linuxove particije (ki se je zacela tik za dosovo).
Pomagalo je edino to, da sem pod linuxom pustil prostor in particijo za
dos naredil z dosovskim fdiskom.

V tvojem primeru bo morda delovalo, ce naredis extended particijo pod
linuxom, na tej particiji pa DOSovsko particijo z DOSovim fdiskom.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist