[ LUGOS ] The GIMP

Miha Tomsic Mike miha.tomsic na fmf.uni-lj.si
Ned Feb 8 10:41:07 CET 1998

	Hojla!

On Sat, 7 Feb 1998, Jure Koren wrote:
> Zdaj mam pa en problem. 0.99.18 mi noce risat z nobenim brush-style
> orodjem, a mi lahko kdo ki to uporablja da kaksen hint?
> Ko z levim gumbom na miski "dragam" po kanvasu se nic ne pozna :)
> Res me zanima, kako pencil pripravis do tega da za sabo pusca sled.

Mogoce gre za to, da poskusas risati na transparentno ozadje. Odpri dialog
"Layers and Channels" in "odklopi" (odklikni) gumb "Keep Trans." Potem bi
se moralo kaj poznati.

Fora je v tem, da sicer puscas sled, ampak je prav tako transparentna, kot
samo ozadje - torej povsem prosojna. Nekateri plug-ini ti unicijo
transparentnost (mogoce se je to dogajalo samo v prejsnjih verzijah) in
potem kar na lepem zagledas crte, ki jih prej nisi videl, se pa spomnis,
da si jih risal... ;)

> Barva je 100% drugacna kot ozadje :) Kje se nastavi debelino copica
> pa se nisem pogruntal. FAQji so bolj v povojih, tako da... *hints please*

Odpri dialog "Brushes" in izberi obliko copica, ki ti odgovarja...

PS: Koliko vas uporablja Gimp?

	Bye, Mike...

 - Miha Tomsic Mike -- C. na postajo 55 -- 1351 Brezovica pri Lj. -- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist