[ LUGOS ] PAKA

polz polz na writeme.com
Tor Feb 17 22:11:02 CET 1998

On Mon, 16 Feb 1998, Damjan Lampret wrote:

>Jaz imam dve. ;-)
A ta novi a se stari (PAKA2000 = stara)

>Verjetno si ze ugotovil, da z navadnim RS232 kablom. Meni je delalo. Samo
>se ustrezno vrstico v inittabu sem odkomentiral (tisto za serial lines).
Hmm, odpad torej vabi.. moram se po tisti del, v katerem je zaslon, potem
pa jo lahko prikljucim namesto kalkulatorja.

>Paka tipkovnice imajo (ce se pravilno spomnim) kar RS232 prikljucek.
Hja, ta nove imajo prikljucek podoben tistemu, ki je na PC tipkovnicah ( kar pa
seveda ne pomeni, da na PCu deluje). Vrh tega imajo 5 (tudi stare) 5 -
zilni kabel, ceprav bi v bisvu zadostoval 4- zilen.

Dodatne informacije o seznamu Starilist