[ LUGOS ] Smerokaz?

RHS Linux User arso na vitranc.e5.ijs.si
Pon Feb 9 15:37:49 CET 1998

kako gre ze tista:
...sta dve poti, izberes pa tisto, ki je ni...

@#$&#@$!!!
A mi kdo lahko pove zakaj configure scripta ne najde tcl knjiznice?

V readme datoteki pise, da ce knjiznica ni na nekem tocno dolocenem mestu,
potem naj spremenljivka LD_LIBRARY_PATH vsebuje kazalec na direktorij, kjer se
knjiznica nahaja. To sem napravil (knjiznica je pod /usr/lib), a vedno znova
poslusam (berem) jamranje:
checking for -ltcl... no
checking for -ltcl7.4... no
checking for -ltcl74... no
Tcl library path not found in LD_LIBRARY_PATH environment variable

Poskusil sem tudi z dodatnimi linki na knjiznico, ki je verzija 7.6, pa nic.

Kaj sem spregledal?

Lep pozdrav,

arso

Dodatne informacije o seznamu Starilist