[ LUGOS ] Problem z diski - Ignorirajte prejsnje sporocilo!

Tomi Malensek tomi na t-media.si
Tor Feb 3 12:32:44 CET 1998

Heya Metod!

Metod Kozelj wrote:

> Howdy!
>
> Kolikor se jaz pomnim, gre takole:
>
> - naredis extended particijo
> - na extended particiji naredis se eno particijo.
> - tej novi particiji potem pripises tip 6
>
> Linux pri bootanju bo potem pri 'partition check' napisal nekaj takega:
>
> hdc: <hdc1> hdc5
>
> Peace!
>   Mkx

Ehh, kdo nima v glavi ima v prstih. Hvala, k sam se tega ne bi spomnu se 5 let. Valda
da je treba pol definirat se logicni disk. Sej dosov fdisk ti sam tezi s tem, samo v
mojem primeru si z njim ne morem pomagat, ker enostavno nic ne nardi (ne zna?). Isto
OS/2 fdisk, s katerim sem si ponavadi pomagal, kadar je dosov odrekel poslusnost. Ampak
Linux-ov pa dela v vsakem primeru :).
--
      LP, Tomi Malensek

Tomi Malensek                [t]MEDIA  Vecpredstavne resitve d.o.o.
E-mail: tomi na t-media.si      Maistrova 9, 8000 Novo mesto, SLOVENIA