[ LUGOS ] glibc

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Tor Feb 17 14:47:25 CET 1998

Zdravo!

> Ce bos instaliral glibc, bos prepisal tiste fajle.. ce bo pa delal, bos
> pa sam videl po instalaciji. Kot sem ze rekel - nadgradnja na glibc ni
> trivialno opravilo in jo odsvetujem vsem, ki niso ravno eksperti v
> administraciji sistema. Lahko imas sreco in ti bo vse delalo, lahko ti
> pa 3/4 sistema crkne (bolj verjetno).

VEM da sem ze tecen, zato je to zadnje sporocilo na to temo. Odgovora na
zalost nisem dobil. Enostavno ne morem sprejeti dejstva, da ne morem
predvideti in tocno nacrtovati sprememb v sistemu. To se pravi, da bi
vedno ko pride ven kaj novega morali vsi reskirati - cez cas bi pa
nekateri postali izkuseni (za kaksno ceno? Da jim parkrat neha delati 3/4
sistema?). Mi je zelo zal, toda to ne morem sprejeti.
Vseeno najlepsa hvala za trud!! Marsikaj sem pa le odnesel. :-)

LP,
	bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 63 482-129         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist