[ LUGOS ] Modem

Ales Casar casar na uni-mb.si
Čet Feb 19 22:40:09 CET 1998

On Sun, 15 Feb 1998, Boris Benko wrote:

> eni dosezejo *s kompresijo*. Z novejsimi QMXi (FCMi) recimo, ni nobenih
> tezav, ravno obratno, posamezni uporabnik ima cisti 64 kilobitni kanal
> in gre preko tudi 56kilobitov z ustreznimi modemi (X2 na serverski strani).

Hmm... Meni se to zdi malo skregano s teorijo informacij, ki pravi, da po
eni parici gre 64 kb/s (nekompresirano). Tu bi pa dobil 5 takih kanalov.
Si predstavljas, da na vsakega od teh 5 64 kb/s kanalov vgnezis se en FCM
in tako dobis ze 25 kanalov, potem pa v vsakega... ;-))

To me spominja, na tisto "revolucionarno odkritje" izpred kaksnih 6 let,
po katerem bi se naj dalo VSAKO datoteko skompresirati na kaksnih 10 kB.
Zadevo so razlozili, da pri kompresiji dobis samo se 10x manjso datoteko,
ampak to je spet datoteka, ki jo lahko spet kompresiras... ;-))

Dobro, salo na stran. Videl sem ze, kako je po eni parici tekla 2 Mb/s
linija (seveda ne na preveliko razdaljo) in potem bi to z FCMi tudi lahko
slo skozi. No, mama, ki dela na Telekomu, pravi da se ljudje tudi nad FCMi
se vedno precej pritozujejo, da jim ne delajo modemi, faxi in podobne
zadeve. Sicer se pritozujejo manj kot oni s PCMi, pa hitrosti so navadno
vseeno vecje kot pri onih s PCMi, ampak sum, da vendarle nima vsak celih
64 kb/s seveda ostaja.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist