[ LUGOS ] BIOS

Boris Benko Boris.Benko na telekom.si
Sob Feb 7 11:31:57 CET 1998

Danilo Godec wrote:

> Mogoce bi poizkusil z dosemu ? :)

Ne se zajebavat, ker boste ostali brez bootable racunalnika.

Postopek je sledec:

1) Vzemi res *pravi* BIOS
2) Vzemi *ta zadnji* program za flashiranje
3) Pozri slino in formatiraj na windowsih disketo z: FORMAT /S /U A:
4) skopiraj gor .bin in programcek za flashiranje
5) zazeni program in sflashiraj kot pise v navodilih

Ce vam gre kaj po zlu, ste ostali brez bootable racunalnika. Masina trikrat
bipne, malo
zavrti disketnik in mrkne totalka.  Za awardove biose obstaja se skrajna
resitev,
ce si niste povozili prvega BIOS bloka na 0:400. Ta prvi bios blok omogoca
bootanje
z diskete *BREZ BIOSA*.  V bistvu ti flashira bios med bootanjem. Imeti pa moras

pravo disketo.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676