Brez zadeve

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Pon Feb 2 16:44:49 CET 1998

> a obstaja kak programcek za x-e ali pa konzolo, ki je zna gledat kaj se na
> netu dogaja, se pravi da zna merit promet (stevilo paketov, ki grejo po
> celotnem netu), prepustnost linka,
DA.

> ps: za jako meleta
> kater program uporabljate za nadzor routerjev na arnesu? dej prosim prasaj
> benija al pa miho...
Med drugim uporabljamo MRTG (multi router traffic grapher), ki je brezplacen
in dostopen na http://ee-staff.ethz.ch/~oetiker/webtools/mrtg/mrtg.html

S tem orodjem (in nekaterimi dodatnimi programi, ki smo jih razvili) se da
nadzorovati ne samo prometa preko routerjev, ampak tudi delovanje
newsev, squid-cachea, apachea, sendmaila, wu-ftpdja in tako dalje.
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist