[ LUGOS ] PAKA

Edi Suc edis na radiostudent.si
Tor Feb 17 09:19:04 CET 1998

On Tue, 17 Feb 1998, polz wrote:

> Ali ima kdo tukaj pako?
> A kdo tukaj pozna koga, ki ima kaksno pako ?
>
> Stvar bi namrec rad priklopil na svojo linux masino, pa ne vem kako.

Oj.

Mislim, da PAKA ni bistveno drugacna od kateregakoli drugega terminala, ki
kominicira prek serijskega porta. Zato ti povem, da sem na moj linux
priklopil en HP terminal in stvar deluje skoraj super. Le malce VT100
emilacija ga zafrkava, zato mi pine cudno deluje.

Stvar pa ustimas tako, da na terminal priklopis na serijski port na tvojem
PCu. Ce nimas kabla si ga sam zlotaj. Ces moras peljati le Rx, Tx in
zemljo. Potem v /etc/inittab napises nekaj takega:

S1:2345:respawn:/sbin/uugetty ttyS1 DT38400 vt100

napises kill -1 1 (ali pa rebutas masino) in stvar mora delovati.

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine
e-mail: Edi.Suc na radiostudent.si
        Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si